all along the watchtower

Yes, sitter här och lyssnar på jimi hendrix och kollar klipp från z-boys tiden.
Saknar sommaren, speciellt den sommaren då jag hängde med morten och ida och alla de andra.
Det var varmt och vi var ute hela kvällarna och gjorde bus.
Ibland skejtade vi och jag var rätt bra ett tag om jag får säga det själv. Orädd.
Jag vet inte om det var den sommaren eller den där på då jag ramlade och skrapade upp mig.
Fyra stygn i hakan, då tyckte jag bara att det var coolt. Sen när man skulle börja åka igen var man helt vinglig.
Vågade inte göra några tricks, och det är när man är rädd som man åker sämst.
Jag släppte skateboarding året därpå.
Nu är det longboard som gäller, min bräda, även känd som kerstin, har jag haft sen 2006.
Hon är riktigt skön och extra hög, hon är gjord för snabba svängar och pumpning.
Jag är fortfarande rädd att jag ska ramla men kerstin är säkrare än en vanlig skateboard.

Här kommer ett gulligt klipp:
 

Kommentarer
Postat av: johanna

2008-12-09 @ 17:57:08
URL: http://in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0