around the world

Igår satt jag uppe alldeles försent och mixtrade med vad som ska bli min header här på bloggen.
Med tanke på att jag har det superavancerade bildprogrammet paint så tar det tid. Med alla förvirrande pixlar, kände att min näsa blev varm. Anledningen? Satt högst 5cm ifrån skärmen. Men jag tror det blir bra tillslut.
Hörde att B har räknat ut hur många pixlar en header ska vara för att den ska passa perfekt HAHA! Du är bäst!
Har fortfarande lite feber men det är så lite så jag orkar inte bry mig om den. Jag äter lite bättre mat och massa frukt så den ska nog snart ge med sig.

Förresten, B?! ska vi starta uppror med det här med bostadsbristen? Jag vill slåss.
Borde åkt ner till malmö igår när dem hade demonstration. För dem som inte är insatta så hade Nationalisterna en demonstration i Lund. Nationalister och motdemonstranter möttes i öppen konfrontation på den trånga Fredsgatan.
Det konstiga är att Nationalisterna fick poliseskort till tåget hem efteråt, minst 145 motdemonstranter burades in.
Hmm... I tidningen jag läser framstår det som att motdemonstranterna (mest antirasister) var mycket våldsamma mot polisen. Även om det kanske inte är polisen man ska gå på så tycker jag att det var bra. Nationalisterna har spridit sin skit alldeles förlänge nu. Skicka ut dem i rymden eller nåt. Jag fattar inte hur vi här i Sverige, där alla får gå i skolan ändå är så grymt outbildade och korkade! Vafan, vi lever på 2000-talet nu. Är det inte dags att visa lite jämnlikhet? Visa förståelse mot andra människors kultur. Jag kan säga att jag kan inte visa förståelse för Nationalisterna. Det dem står för är onormalt.

Blir så j*vla upprörd, som det här med homo-äktenskap. Jag tror det var i Kalifornien dem hade varit för äktenskap för homosexuella men nu röstat om det igen! Då vann motsidan. ÅÅÅÅHHH! All denna skit är sååååå 1940-tal.

Nu ska jag gå och städa bort lite av min ilska.

Musikvideon är till min syster, bad henne att kolla upp den men jag vet att hon redan har glömt av det!
SARA! LYSSNA PÅ HELA!



Kommentarer
Postat av: julia

gööööörsnygg header du gjort, bruden! du är kung på paint fan :D

man skulle bott i malmö va. tänk vad mycket man hade kunnat vara med att slåss mot/för!

ockupera ett hus i varberg som dom gjort i lund och malmö mot bostadsbristen! dom ger sig inte.



(tur att internet finns vaaa. så man kan hålla koll och visa kärlek till vännerna på något sätt i alla fall ^__^) PUSS

2008-12-02 @ 17:25:21
URL: http://hartikainen.blogg.se/
Postat av: Bill

2008-12-02 @ 22:29:48
URL: http://v
Postat av: Bill

Hmmmm... under om det inte var 648 pixlar som var det ideala måttet på loggan för att den skulle passa in fint i de fördeffade ramarna.



Jo, absolut, ockupation är det enda rätta. Det värsta är när gamla hus tillåts stå och förfalla och ingen får bo i dem för att den som äger dem vill riva och bygga nytt - svindyrt. Då är det fan bara att ta saken i egna händer och flytta in.



Det borde vara kriminellt att låta beboeliga, tomma hus stå tomma när det är brist på bostäder.



Håller annars med Julia om att bilden är fin-fin.



Men det är synd att bilden på dig länst upp i högerspalten är borta. Den var grym.



Hepp

2008-12-02 @ 22:35:32
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: Bill

Japp, har för mig det var typ 648 pixlar den skulle vara för att passa in fint i den fördeffade ramen.



Japp, det är fan bara att ockupera hus som står tomma för att ägarna vill låta dem förfalla för att sen kunna riva och bygga nytt och svindyrt. Det borde vara kriminellt att låta beboeliga hus stå tomma när människor behöver nån stans att bo.



Håller annars med Julia om att bilden i huvudet är snygg, men det är lite synd att presentationsbilden på dig är utbytt, den förra var så snygg.



Hepp

2008-12-02 @ 22:39:06
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: Bill

Fattar inte varför det blev två gånger. Första gången syntes det inget när jag hade skrivit in kommentaren. SATAN - tänkte jag då och skrev in den en gång till, ungefär som jag kom ihåg den. Nu ser jag att båda syns, eller snarare alla tre - det ser ju helt CP ut.

Förlåt - kan du inte ta bort några av mina kommentarer. Jag är inget mongo - jag lovar.

2008-12-02 @ 22:56:49
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: EMissszzzzzzz

svar: haha sant. sant.. sand.. hahaha humor.

aja hm är den snygga könshårskillen med på din header nu alltså? I agree han är verkligen SÅåÅÅÅåÅåÅåå snygg. plastic fantastic. ni får nog fina barn

2008-12-03 @ 12:57:54
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0