det är jag som är bränderna i paris

Igår var en jobbig dag. Inte nog med att jag var totalt död fysiskt men grymt pigg psykiskt, utan jag hällde ut ett halvt glas te över min vänstra arm och högra hand. Det var så fruktansvärt varmt att jag fick brännskador. Då ville jag bara lägga mig ner på golvet och gråta bort mitt liv. Låg därefter i soffan till halv tre innan jag drog mig upp för att bada badkar.
Idag är jag piggare, för att stanna så har jag tagit ibumetin (syster, visste du att ibumetin innehåller 40 mg laktostjosan?!). Här kommer en skön bild på mina brännskadebubblor:


Ser kanske inte så mycket ut för världen, men kan ju säga att det gjorde ont som kiwi i ögat!
Ja, det är ju inte speciellt snyggt, tycker därför att någon kan köpa denna snygga skjorta till mig så att jag kan dölja armen:


Frukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0