extra material

Sådär ja, nu är nyårs planerna planerade! Imorgon tar jag min tunga rullväska och beger mig till helsingborg, därefter till köpenhamn. Det kommer bli en sweet fest hos claudia. Roligt att allt bestämdes såhär i sista stund.
Rakade benen innan och amanda undrade om jag hoppades på att få ligga i danmarks huvudstad.
Om jag hade rakat benen för en sån sak vore jag dum i huvudet. Min hud är väldigt känslig, det svider och jag skär upp halva benen så att man kan tro att jag har blivit våldtagen av edward scissorhands.
EHE, så nej jag gör det för eget behag.
Dagen innan min student provade jag med veetkräm, slutade med brännskador och vips! på med tajtsen.
På nyårsdagen tar jag tunga väskan med mig och rullar mot Göteborg.
På fredag morgon är johanna med mig och vi sätter oss på en buss mot sveriges huvudstad. Tanken är att väskan ska följa med. Jag håller alla mina tummar och tår att det ska bli så också.

Men folk, gott nytt år! Vi ses, hörs, hånglar nästa år! Glöm inte att det nya året är senare lagt 1 sekund. Så ni inte står där och ropar och gråter av lycka för att 2008 *jävlaskitår* är över, för det dröjer en extra second!

Kommentarer
Postat av: Bill

Mmmm... raka benen, det låter verkligen såååå jävla behagligt.



Men om du ändå kommer till Hufvudstaden så slå en pling om du vill ta en pilsner.



Tjingeling



B

2008-12-31 @ 01:39:49
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: johanna

jadu, den där rakningen innan studeneten var inte speciellt vacker att se på!

yes, sthm it is på fredag och jag ser framemot det väldigt mkt, och hoppas att min kur mot min nya äckliga sjukdom fungerar. annars får vi ta de lugnt, eller iaf lugnare än vad som är normalt.

2008-12-31 @ 12:34:49
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0