gastropod

Jag vill börja med att tacka bill, min dator tillåter inte mig att skriva kommentarer i andras bloggar. Men tack iallafall. Och alla ni som skriver roligt eller sorligt, tro mig jag sitter här och gråter av lycka eller sorg. Kan bara inte skriva till er att jag gör det.

I torsdags var det partaj så det stod härliga till. Jag förstår inte varför jag har plågat mig själv genom att hålla mig borta från mina vänner. Först var det en skön förfest och sen snubbel ner till stan. Jag som typ aldrig har varit ute i varberg blev lite chockad, vart kom allt folk ifrån? Vi dansade och jag tappade min mobil (min mobil och jag har ett rätt seriöst förhållande, vi sitter ihop som min katt och soffan) hittade den sen i dj båset, staffan och jag försökte önska bra musik men dj:n kollade på oss som om vi vore ufo:n. Han vann tillslut och vi fortsatte hjärndöds dansen. Tequila 1 och 2 slank ner. Plötsligt blev hela gänget hungriga och vi köpte kebab (obligatoriskt) innan jag upptäckte att min mobil var borta IGEN! Simon ringde till den och skrek "VEM ÄR DU? GE TILLBAKS MOBILEN". Vi hittade maja som hade min mobil och sen drog vi till releasefesten nånstans mellan kvantum och willys.
En blogg med namnet "kvart i tre" skulle släppas och det var rökmaskin och epilepsi-lampor. Tre flörtar i samma rum.
Jag trillade iallafall hem vid fyra tiden men hade ett seriöst telefonsamtal till halv sju.

Igår vaknade jag att någon slog med en kötthammare på mina smalben. Nej så var det naturligtvis inte, men det kändes så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0