musikhjälpen

Åh jesus maria vad jag är känslig för sammanfattningar (dem ska gärna gå i slowmotion med en fin låt bakgrunden)
så när dem sammanfattade de 6 dagar som kitty, henrik och ehsan suttit i en glasbur i malmö för att samla in penar till radiohjälpen, lipade jag som en liten gris. De fick in 3 miljoner 16 tusen kronor. Det gör mig glad såhär i juletid. Vilket behövs för att ta mig igenom en annan liten livskris.

Idag var far och jag lite över allt och handlade julklappar. Nu har jag bara en kvar, min systers! Hon är svårast. Men jag åker till Gbg på söndag då jag hoppas på att hitta nåt där.
Hiro får bara en liten julklapp, men jag tror att det är skitsamma för honom.
Leia får filmer och böcker och min far ska få den senaste ac/dc skivan + en biljett till konserten i sommar.

Nu blir det ugnsbakad potatis och kött.

Kommentarer
Postat av: vega

2 miljoner sexhundratusen var det väl ändå bara?

2008-12-23 @ 23:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0