pen

Precis hemkommen från att ha vinkat av johanna vid stationen. Blir så jävla arg över att sj har monopol på hela sveriges kollaktivåkare. Johannas tåg skulle kommit tjugo över åtta, klockan nio rullade det in på stationen! Det är fan inte okej.

Johanna kom hit i fredags eftermiddag, vi har så jäkla roligt tillsammans. Vissa tycker att det är konstigt att två ex ens pratar, vi har filmkvällar och festar tillsammans. I januari drar vi nog till sthlm för en shoppingweekend.
Vi funderar på att dra utomlands nu när resorna är så billiga. Det är så himla skönt att vi kan ha en sådan relation.
Vi har ju satt vissa konversationsgränser, tex inte prata om nya kärlekar osv vilket jag tycker fungerar utmärkt. Hela grejen fungerar nästan lite för bra, är rädd att det kommer ett bakslag.
Folk får tycka vad dem vill, johanna är fortfarande min bästa vän.



Kommentarer
Postat av: johanna

jävla fitt-sj! men det rullade på fint sen så jag sov hela resan :)

vi skiter i alla andra och kör vårat race tycker jag, för jag har så grymt kul tillsammans med dig! bara för att man inte fungerar ihop som par längre kan man fungera som vänner och du är min bästa vän lovisa! (här sitter hormonmonstret och grinar)

2008-12-14 @ 22:31:23
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0