the prime time of my life...

... var ju inte igår iallafall. På min topp 3 lista (ja det finns inte fler saker som var bra med igår) över 2008 års julafton är
1: Roligt att åka och fira lite jul med familjen alkland som innefattar mitt ex.
2: Att jag fick filmen "deltagänget" av min far
3: Rotade hos farmor och farfar och hittade en gammal burk där kungaparets bröllopsfoto var på själva locket. *kaching*

Annars sög den rätt så mycket. Syster med barn var (är fortfarande!) i sundsvall, jag somnade till kalle anka och farmors julskinka smakade kassler!

Nu sitter jag och peppar till kvällens partaj, starkvins glögg och utgång på det.
För att inte gråta ihjäl mig pga min systers uteblivande mysjul, sover jag i hennes lägenhet inatt...
Har precis duschat och tappar handduken hela tiden så jag flashar mig för alla förbi passerande här på brunnsberg.
NÄSTA ÅR KIDNAPPAR JAG DIG SARA SÅ DRAR VI TILL VARMARE BRÄDDGRADER OCH GLÖMMER ALLT VAD JUL HETER!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

ja, tack det var jättemysigt att ni kom och hälsade på. julen är sjukt öberskattad.

2008-12-27 @ 00:09:41
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0