Is it medicin

Har suttit här några gånger idag och försökt ladda upp en bild men vägrar som en trottsig kärring i apoteket kön.

Idag har jag varit på stan med amanda, det var riktigt nice. Vi är båda sjukt elaka mot varandra.
Fick ingen luft när hon berättade att hon var rädd för grisar. ALLTSÅ HALLÅ! GRISAR!
Hahahahahah, hon berättade att hon kunde börja gråta om hon såg en gris, även om den var tecknad. STÖRT!
Hade med mig en MER in till stan som var någon vecka gammal, när jag skulle öppna den inne på "hemmakväll" lät det som värsta champagnekorken och när jag fick drickan i munnen hade den jäst eller nåt, smakade som vin EEEEUUUW!

Nu är jag hos min syster och har båda barnen inatt, H som oftast brukar somna vid sju, somnade 22:00.
Det var en evig kamp mot sömnen. Nu ska jag läsa "Vargbröder" för L.
Detta var min fredag. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0