10 minuter (för mig själv)

Drömde om festival inatt, det var mysigt och jag var svinpackad. Jag var också trummisen i The Gang haha.
Vh1 hade boogie night igår, skitbra verkligen. Alla musikvideor jag kollade på var från 1988, alltså samma år jag ramlade ut ur min mor. En av dem var Yazz and the plastic population med "the only way is up".
Tjejen som sjunger har kritvitt kortklippt hår, en stor jacka alá 80-tal men sen var det nåt som jag inte hade sett innan. Utanpå jackan hade hon hängselen(varför utanpå?) som var fästa i ett nitbälte vilket hon satt runt midjan och svarta cykelbyxor till det.
SKITSNYGGT, eller ja 1988 var det nog det. För att ni skulle få en lika stor ögonorgasm som jag lägger jag in videon här:


Men vad är grejen med studsdansen? En typisk 80-tals grej? Ja jag tror faktiskt det. Det här med att lyfta axlarna.

Nä nu ska L och jag baka kladdkakemuffins, vadå gott?!

Tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0