är planen så genomtänkt?

Japp, var alltså på veronica maggio i onsdags. Sensuellt genomtänkt! Hon och hennes band var så bra att jag inte vet vad jag ska säga. en liten bild får ni här, inte av bästa kvalité men men.


I torsdags var J och jag på stan, jag inhandlade en slags jeansdräkt. Helfestlig! Sen en tur om systemet.
Förfesten var hos A, som hade en väldigt skön blandning av lp:s. Jag dreglade lite över en hennes backar.
Sen drog vi till Svanen. Y och I hoppade på mig och jag bjöd på öl. Sen är resten av kvällen rätt dimmig för min del.

Fredagen var den värsta bakisdagen i hela mitt liv. Jag spydde och kunde inte äta på hela dagen, vid elva på kvällen fick jag i mig lite djungelvrål. Stackars J som fick stå ut med mitt hulkande och kvidande. Tack J för att du finns.
Idag lördag är jag fortfarande lite seg men har skärpt till mig, är ju barnflicka åt L och H.
Ska bli skönt att vara hemma lite. Idag blir det potatismos med köttbullar, som alltid när L får bestämma.
Sen kollar vi på lilla landet lagom.
Skriver kanske mer imorgon.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: johanna

hallå, vaddå klagar du på min mobilkamera???

nej, men du klart man ställer upp. :)

men nästa gång, inta så mkt att dricka kanske.

pöss

2008-11-23 @ 00:36:29
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: vegis

mäh jag har nog klonats och blivit leia. min absolut superfavoriträtt när jag var liten var potatismos med köttbullar och ärtor. its the shit! (fast nu blire gourmetbullar istället för köttgoja)

2008-11-24 @ 16:17:03
Postat av: E.

Ja hon är grym!

2008-11-27 @ 10:54:05
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0