klåparen

Fyyyyyyyfan vad kallt det är ute. Får väl egentligen skylla mig själv då ett par converse modell sommar inte är det bästa val av sko. In till stan kom jag iallafall. Väl där träffade jag A på ett fik. Vi babblade på i två timmar, om alla som flyttat ifrån oss och om diverse kärlekar. Jag blev kallad slampa hahaha. Trodde aldrig att jag skulle bli kallad för det.
När vi kom ut från fiket var det kolsvart, vi gick till "hemmakväll" där jag köpte fjärde säsongen av L word<3
Imorgon ska jag träffa J, kanske en fika för jag kommer in först när det blivit mörkt.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och kolla på l word och äta ostriskakor! Någon som är avundsjuk?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

fyfan va det där "någon som är avundsjuk" är såååå riktat till mig, DU SKA DÖ!

2008-11-25 @ 20:17:12
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0