man in band

L och jag klädde ut oss igår. L blev Melinda, en död piratprinsessa. Jag blev Jaques, en mördad servitör med pottfrill.
Vi var aspeppa på att göra störda halloween grejer, såklart vaknade H och därmed åkte våra planer ut med H:s bajsblöja.
Han skrattade bara åt våra sminkningar vilket gjorde att vi blev lite tjuriga. Humöret åkte snabbt upp när de grillade ögonen (köttbullar) och mosad hjärnslem (potatismos med karamellfärg) serverades med drak-kiss (äppeljuice).
Efter typ noll timmar sömn såg jag lika zombieaktig ut imorse som när jag var utklädd igår.

Nu har mina ögon precis svalt ner ett avsnitt av den mycket superba tv-serien "Stor i Japan".
Nu blir det ögonorgasm på casey i "Make me a supermodel". För att mina ögon ska må ännu bättre har syster lvoat mig att följa med mig och köpa ett par nya glasögon. Mina nuvarande känns lite tråkiga, har man några tusen på bankkontot kan man väl lika gärna slänga ut det på ett par nya najsa brills. Jo men det tycker jag.

I nån vecka nu har vi haft canal+ kanalerna. Det händer ibland att vi får lite extra kanaler för att dem sen ska försvinna.
Det är boxer- snubbarnas sätt att försöka locka en till att "köpa" de kanaler för en dyr summa. Men min far och jag går inte på det. Vi njuter sålänge vi har det gratis men sen får det va. Tack vare snålheten kan man köpa ett par nya brillor:)
Ikväll ska jag se Happy Feat på gratis kanalen. Den är så grymt bra.

Tada!

Kommentarer
Postat av: johanna

men du köpa inga "nörd" brillor det är sååå tråkigt och du kommer att tröttna snart. köp några enkla men ändå snygga! och magrejen var lite kul. trolltider nästa då?

2008-11-03 @ 19:04:18
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: kajsa

för det var slutsålt dömhövvö

2008-11-04 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0