santa clemente

Drömde att jag flög omkring på en pinne och kände mig fri, tills en jävla snorunge försökte sno min pinne!
Undrar vad det betyder.
När jag vaknade imorse lät jag som Barry White, årets stora förkylning är kommen. Härligt.
Det är så skönt att sova brevid någon. Att känna hjärtslagen och andningen från någon annan, massa gratis värme. Två nätter i rad! Gör ingenting att man vaknar av snarkningar. Jag älskar min katt, när han är snäll.

Håller på att läsa "kollektiv självmord" av Arto Paasilinna. Den är väl sisodär, inte alls så rolig som jag förväntade mig.
Nu tycker ni att jag är dum i huvudet som har sådana förväntningar på en bok som heter vad den heter, men jag har en förklaring. På framsidan finns det en liten bit av en recension som lyder såhär "så vanvettigt rolig att varje normal läsare bör dö av skratt under läsningens gång." EH...

Nu ska jag inviga julen med knäckebröd, julskinka och senap.


Kommentarer
Postat av: julia

det var luvly att se dig i torsdags, bruden <3



kollektivt självmord suger fan kuk! köpte den för att det stod just som det gjorde i recensionen, men seriöst. jag dog fan efter två sidor.

2008-11-29 @ 22:44:30
URL: http://hartikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0