Utkast: Här sitter ...

Här sitter jag och dricker kaffe. Har ätit en stor frukost bestående av bacon, ägg och rostat bröd.
H var rätt jobbig inatt. Jag är inte den som somnar om direkt, så när han väl har väckt mig är jag vaken minst tjugo min.
När jag väl har somnat vaknar han igen. Vid halv sex imorse somnade vi framför lattjo lajban.

Nu sitter L och sjunger jullåtar och jag kan känna att julen är nära. Frosten ligger tjock över åkrarna och pappa ska ut i skogen i eftermiddag för att hugga oss en gran. Haha, jag älskar det. Vi är alltid först med gran. Folk undrar om den inte hinner bli brun innan självaste julafton, men då hugger min far bara en ny.

Ikväll blir det final i ensam mamma söker och jag gillart.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag gillar att ni har gran såpass länge :)

2008-11-23 @ 21:44:49
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: Bill

Julgran? I augusti? Nä dra på trissor!



Rainbow Animals var jätteintressant. Eller rättare sagt, föreläsningen var jätteintressant, själva utställningen var egentligen bara ett gäng uppstoppade djur bakom glas med texter intill. Det bästa var att det inte finns något belägg för att säga att det skulle vara onaturligt att vara gay eftersom det förekommer bland en väldig massa djurarter, både däggdjur, fåglar och till och med insekter.



Utställningen är norsk från början och var ett inlägg i debatten för att täppa till truten på deras motsvarighet till pastor Åke Green som hävdade att 'det är emot naturen'.



Eller kanske inte...



Fler flatiga fiskmåsar och bögiga bältor!

2008-11-23 @ 22:23:56
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0