all vägar dem bär till dig

Ojojoj, sicken dag. Känns som att det har gått fyra dagar på en. Det har absolut inte varit tråkigt, utan det är jag som inte är van att det händer så mycket på en och samma dag. Åkte till stan där min syster och H fanns, vi åkte sedan vidare mot Göteborg. Väl där gick vi till en reklam/foto byrå. Svinsnyggt var det, syster skulle bli fottad inför en grej.
Jag hade H, vilket inte var det lättaste han skulle krypa överallt och slänga sig. N
är syrran väl var klar var jag helt genomsvettig. Vi gick och åt och sen mötte J upp oss.
 Hängde lite på nya Weekday, så jäkla snyggt det var! Köpte mig ett par byxor. Fika på condeco.

Vissa saker jag har märkt hos mig själv är att  när andra pratar ut om sina problem med mig så skjuter jag bort mina egna. Vilket är skönt. Jag vill inte tänka på mina egna problem, inte just nu. Vet att jag måste ta itu med dem någon gång.  

När jag sen skulle ta tåget hem från Varberg hittade jag M! Shit, jag tror inte att jag har träffat henne sedan studenten.
Hon pluggar dans och har tydligen inte heller så mycket liv, skönt att man inte är ensam!
På tåget träffade vi L, S och H (inte lilla H). H ska flytta till Norge imorgon. JAG FÖRSTÅR INTE, ALLA BARA UTVANDRAR! J (annan j) ska också flytta till Norge. Vad fan är det med Norge?! S och jag planerade att flytta ihop i en etagevåning i Majorna. Vi tänkte att om vi samlar ihop våra sparpengar så får vi lätt ihop till att köpa en lägenhet. Känns bra med lite framtids tänk.

Nu ska jag gå upp till mig och dansa i mina nya byxor och packa inför helgen i Göteborg. J:s internet är borta så jag tar med mig min laptop haha.

Tada!

Kommentarer
Postat av: KLÅD

hahaha Har inte detta med Bokstäver istället för namn gått överstyr när man skriver H (inte lilla H) och J (annan J) ?

2009-10-26 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0