allting tillbaka

Idag har det varit så himla fint väder att jag fick för mig att putsa alla mina fönster. Vilket jag också gjorde.
Skulle ta bort kalk i duschen med hjälp av ett rakblad, rakbladet fastnade och borrades in i min tumme.
Blodet droppade. Men jag fick städat hela min övervåning och hunnit duscha innan A kom och lämnade H.

H var lite gnällig först så när jag väl fått på honom jackan (jag blev genomsvettig) och rullat ut på gården kom min moster och två av kusinerna. Så det var bara till att rulla in igen och ta av H alla ytterkläder. Men det gjorde inget för nu var han glad, stod i en kvart och rykte i luckan under spisen. Herregud så lättroad!
Nu ligger han och sover på övervåningen.

Peppar inför lördag, då är det markus krunegård i göteborg! Hoppas att det blir lite party med I också, vi har för tusan inte supit tillsammans på riktigt sedan emmaboda! Sen kanske det blir en annan sorts party också, hehe.

Känns som att min blogg har blivit lite tråkig, förlåt, jag ska försöka bättra mig till nästa gång!

Tada!



Kommentarer
Postat av: johanna

HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR blablabla peppen är snart maximal! klart som fan det är fest efter, vi stannar kvar på populär! mamma ska ha en dejt hemma så vi måste vara borta! höhö

din blogg är inte tråkig!

2008-10-19 @ 21:59:57
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du får ju va försiktig fattar du väl :P

2008-10-20 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0