en fabrik och en kyrkogård

Skrev inget igår OH MY GOD! Haha. Jag hann inte för jag pratade med L på msn, vi fick planerat att vi skulle ses på tisdag, nice säger jag! Vi har inte träffats sedan studenten i våras.
Ser väldigt mycket fram emot nästa vecka.
Tänkte ta upp kontakten med mina vänner igen eftersom jag är ledig the whole week.
Kommer bli mycket fika känner jag, men ska även försöka klämma in ett tv-spels maraton med E också (vilket jag känner inte kommer vara så svårt;) )

De kommande veckorna kommer jag inte jobba så väldans mycket, så jag ska ut och springa VARJE dag.
Göttans!
Kollar på "Du är vad du äter" just nu. Kan ju avslöja att det mesta är fejkat.

Nu skriver M på msn, våra konversationer börjar alltid likadant. Han undrar om jag är naken haha.
Han säger att om jag är snäll får jag se hans bröst. SICKET ERBJUDANDE!


Detta är ju inget man tackar nej till, eller hur?
Påtal om M, var hos syster innan. Hon var rätt stressad, ska upp till sthlm imorgon (tredje gången hon åker till sthlm denna veckan) för att sjunga på världens barn gala.
Även om hon var så stressad hann hon med att klippa min lugg.
Eller ja, klippa en lugg av min lugg.

Imorgon blir det jul igen, eller ja iallafall på mitt jobb. Glögg, pepparkakor, clementiner och russin (hata!)
Känner mig lite sentimental faktiskt. Visst det kommer bli skönt att slippa NG, men dem som man lärt känna inne i cementklumpen kommer jag sakna väldigt mycket.

Tjola bandola






Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker att det är asbra att du har klippt lugg. du passar väldigt bra i det. Bara det att jag också ska göra det imorgon, så vi kommer bli dom ryska lugg-brudarna på klubben.

2008-10-10 @ 19:16:02
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0