Happy Birthday

Idag åkte jag till "jobbet" vid elva. Syster var hemma till ett, sen gick L, H och jag ner till stan för att käka lunch. L och jag fick en liten pratstund när H somnat, hon är riktigt rolig hon L. Hon ville spela twister SJÄLV för att hon var sugen på yoga, haha hon är sju år och kände för "lite yoga". ÅH vad jag älskar henne.

Idag, den 29 oktober var det tio år sedan klubb-branden i göteborg. Idag är det också 19 år sedan J förlöstes.
Grattis till henne! En liten video till dig kommer nedan, lite party sådär som du är!



Fick tidningen "KING" av min far innan, den brukar vara så mycket roligare än "tjej"magasin. Men idag var den riktigt tråkig faktiskt. Nu väntar jag mest på att Grey´s anatomy ska börja.

Tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0