jag bromsar min puls

Jag kan ingenting om kärlek, märker att jag faller för dig ändå.

Ja jävla dig, lämna mitt huvud i fred. Fast, när jag tänker på dig slipper jag tänka på en massa
annan skit som jag inte orkar ta itu med just nu.

Igår var det först halva första säsongen av Weeds (svinbra) sen frukost, springa, tv, weeds, stan och
försöka natta H. Jag överdriver inte när jag säger att jag stod upp och vaggade honom i min famn i en jävla timme,
medans han, övertrött gallskrek så att jag trodde att jag skulle bli döv.

Snart beger jag mig in till min syster för att hämta H och sen spatserar vi ner till stan där det väntas fika med L.
Hoppas att jag inte kommer hem alldeles försent idag, så kanske man kan få spelat lite trummor idag.
Mitt jävla band då! Jag vill så gärna repa, hoppas inte att jag är den enda i bandet som vill.

Drömde om mitt förra jobb inatt, saknar er faktiskt. Jenny, om du läser detta, du kommer att klara
dig utan mig, lite svårt nu i början kanske men KOM IGEN!

Rumpa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj du nämner mig! Det är lite tyst på lunchen å så.. :( Bara Jessica jag kan snacka med riktigt nu ju! Dumma dig!

2008-10-15 @ 17:24:43
URL: http://jenaski.blogg.se/
Postat av: johanna

äta frukost med mig?

2008-10-15 @ 22:37:36
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0