karlar är mig hälften rivaler, hälften piss

Drömde helt konstigt inatt. Skulle ta studenten fast det var 1985. Ändå kändes det som om jag hade drömt det förut.
Mycket upprepar sig nu. Eftersom att mit nya jobb inte riktigt har satt igång ännu så har jag väldigt mycket tid att tänka igenom allt som har hänt den senaste tiden.
Det har hänt så mycket, så mycket som får en att gråta. Men samtidigt känns det som att saker upprepar sig.
Nån som känner igen sig?

Kommer man någonsin att hitta kärlek igen? Sån riktig jävla kärlek? Där man kan dö för en person. Man tror verkligen att det ska vara "vi två livet ut". Jag vill verkligen hitta det igen. För det är så himla fint. Eller hur J?!

WOW! Är uppe och vaken innan ett! Tänkte att eftersom det är så fint väder idag så kan man inte sova bort hela dagen.
Snart blir det frukost och sen ut och springa.

Glömde kanske skriva det, men min vän L som jag fikade med i onsdags ska flytta till Australien. Hon kommer hem igen i maj. Så nästa fredag ska vi festa! Denna helgen blir rätt lugn. Imorgon ska jag träffa E och då blir det tv-spel!
Ska ha H söndag, måndag och tisdag. Sen behöver jag nog vila en dag.

Nej maten kallar, GLENN!


En bild från lördags, jag och J liiiiiiiite fulla

Kommentarer
Postat av: johanna

det är väldigt fint.

känn dig inte stressad. you know what I mean.

nu ska jag iväg på inflyttningsfest! lycka till till mig :)

2008-10-17 @ 18:06:24
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0