krattar löven runt kring mitt hjärtas grav

Igår var det alla- misslyckades dag.
Hade hoppats att man skulle vakna lycklig, men det räcker inte alltid med att ha inställningen utan man ska ha jävligt med tur också. Lyckades till och med att bränna fast nudlar i en gryta, vem gör sånt när man är 20? INGEN!
Herregud det går utför känner jag. När jag vaknade imorse så rusade jag ner för att äta upp de sista stackars överblivna ostbågar från igår, anledningen till att jag sprang var för att min far inte skulle få några. Är jag ett monster?

Dagens överskrift är för att jag vill ut och springa, vill springa ifrån allt och alla. Ifrån mina känslor, dem som inte borde finnas. Jag vill bli trött, fysiskt. Just nu är jag mest psykiskt trött. Jag vill springa som om jag var jagad.
Springa för mitt liv.

Nä gud vad deppigt, jag är rätt uppochner just nu. Har skrattat halva dagen åt att jag har en finne i pannan som ser ut som en f**ta, den hade mens innan HAHA!

Blev rätt glad när Kate Nash blev vän med mig på majspejs, jag tror hon är bisexuell.
Nån som vill höra min teori runt det här? Om inte skit i det då för här kommer det:
Hon har gjort en cover på en Black kids låt där en kille sjunger "you are the girl that I´ve been dreaming of ever since I was a little guy"
Hon sjunger i sin cover "you are the girl that I´ve been dreaming of ever since I was a little girl"
AHA! Eller så är det bara jag som vill att hon ska sjunga så. För nu har hon blivit snäppet snyggare i mina ögon.
Är jag ett monster?

Just nu håller jag på med att göra flätade axelband till en ballongkjol som jag hellre vill ha som klänning.
GUD SÅ KREATIVT! skriker ni i kör.

Tillbaks till den här "Kate nash är bisexuell" grejen, en till sak som övertalar är att i musikvideon "Pumpkin soup" så sjunger hon (visserligen) "I just want your kiss boy" men killen hon sjunger till i filmen är RÄTT gay.
AHA! Kakpoäng till mig. Nä nu får jag lägga ner.

Pratade med J innan (the big X) vi pratade bland annat om när jag ska bli barnflicka.
Om att den lille H som är 8 månader och kan krypa och stå, snart kommer han alltså att springa!
Jag frågade J om det är olagligt med sån där sele som man knäpper på ungen (som att rasta hunden ungefär) och hon trodde att det var det.
tycker jag, för det var lagligt när jag var liten och jag har absolut inte tagit nån skada av det, inte vad jag har märkt iallafall.
Men det klart, det är ju inte för inte som 80-tals ungar kallas "myroribenen" barnen.

Funderar om Mowgli i djungelboken var ett sånt barn. Att det var därför han rymde hemifrån och ville bo i djungeln och äta myror(!) och blad.

Nu ska jag laga min glasögon som jag olyckligtvis råkade rulla över en gång när det var dags för lite "mys".

Hej hopp Hästsnopp


Kommentarer
Postat av: johanna

jag gillar djungelboksgrejen, hahaha

2008-10-05 @ 17:25:10
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: lola

jag tror visst att det är lagligt med sele. det är ju sjukt praktiskt. sen kan du alltid mata den med godis om den inte lyder.



GUD SÅ KREATIVT!

2008-10-05 @ 17:27:40
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-05 @ 17:28:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0