my flock awaits

Sicken besvikelse imorse! Gick upp vid fem idag igen, tänkte "åh vad skönt att man kan kolla på ett sånt bra program som gilmore girls såhär tidigt. MEN NEJ! Då var det nåt annat skit, så H och jag kollade på morronmix på ztv istället.
Det går så mycket skit tidigt på morgonen, nästan varenda kanal visar tv-shop. Hur funkar det?
Idag har vi varit ute och gått två gånger, mest för att H ska somna. Orkar inte gunga honom i famnen, jag tror jag har brutit ryggen. Det var vid lunch vi var ute och gick första gången, så fort han hade somnat kutade jag hem ställde vagnen i hallen och sprang in i duschen.
 
Åt en panpizza till lunch, sån skräpmat  innehåller 9% kött, eh... vill man veta vad resten är för nåt?! Jag menar det kan ju inte bara vara deg och ost.

Imorgon eftermiddag blir mitt liv lite mer livfullare, då är H tillbaks hos sina föräldrar.
Nu sitter jag i soffan och sover halvt, det åskar som tusan ute. Jag längtar efter M:s kärleksmums som jag hoppas på att få smaka on friday! L:s hejdå partaj blev inställt pga jobb, så jag drar till Gbg och J och hennes mamma M:s kärleksmums.

Tada!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet vad det innehåller och kommer typ aldrig mer att äta det.

ja, jag ska verkligen försöka att få henne att baka, annars bakar vi!

helgen kommer att äga, secondhan, markus krunegård och fest efter! lovely!

2008-10-21 @ 16:56:30
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0