my misstakes were made for you

aaaaaaaaaaaaaaaaaah. En välbehövlig dag. Hade massa måsten såsom städa, tvätta osv.
Men istället blev det: weeds i sängen till halv två, sen sen frukost och trummor.
Weeds får mig att vilja sälja droger. Men vem fan skulle köpa det här ute?
Bor ute i skogen, visst, det var rejv här för nåt år sedan. Man kunde höra musiken klockan två på natten, men även dagen efter, två på eftermiddagen. Skitmysigt!

Är asmega partypepp, kul att vara det när man bor just ute i skogen.
Pratar med I på msn nu, hon bor i gbg och hon ska såklart ut, för hon kan.

I säger:

haha ett starkt emmabodaminne är följande konversation mellan dig och mig:

I säger:

du: lol3!

jag: lol4!

du: lol5!!!!!

jag: lol12!

du: alltså det går inte över 10


Ja det var tider det, sommarens hetta gjorde att man kunde supa på festival utan att dö av frostskador.
Fast var eviga kväll trodde jag att jag skulle dö av kyla, hade liksom gått förbi gränsen jag-är-så-packad-att-jag-inte-känner-kylan, och hamnat på jaghdnfbdjhfsiuhjfh- packad. Då skakar jag bara tills jag somnar.

Nu vankas det mat. Köttbullar och potatismos. Sen ska jag skriva lite med C:)


HOLA!

 


Kommentarer
Postat av: johanna

vafan jag vill också ha köttbullar och potaismos.

skicka lite på posten då

2008-10-16 @ 20:22:44
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0