rasputin

I lördags tog jag mitt pick och pack, begav mig mot Göteborg.
Mötte upp J och J på stationen, de två begav sig till klippning och jag mot systemet.
Lite shopping på stan senare åkte ena J och jag hem till henne.

Efter förfest med roliga masker åkte vi mot röda stens skoldisco.
Där dansade vi på ett trångt dansgolv och jag söp mig kalas.
Det var jag och Boris jeltin. Tyvärr gjorde jag en olycka på både spårvagnen och tåget hem.
Tur som var fanns J till min undsättning. När vi kom hem matade hon mig med yoghurt och jag kläckte ur mig roligheter så som "men mata mig inte när jag vet!". Jag somnade glad, vaknade glad (fortfarande kalas) sen kom världens bakfylla.
Bakfylla är en bra sak (trodde nog aldrig att jag skulle säga det) för förhoppningsvis lär man sig nåt till nästa gång.
Nästa gång ska jag inte dricka så mycket. För tillfället är jag nykterist.


Tillbaks till söndagen. J fick med mig till Liseberg, jag trodde att min mage ville dö.
Sen åkte vi till ica och köpte MASSOR med mat och feta grejer sen dog vi framför Edward scissorhands.
Idag låg det en död mus i min känga när jag tryckte ner foten.
SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!!!!!!!!!! Men tack för denna helgen J!

Imorgon ska jag först ut och springa, sen blir det in till stan och fika med L (wiie)
Efter det ska jag ta H lite. Känns bra, denna veckan kommer bli lite händelserik.

HAHA, L 7 år skulle skriva "Anna ja" men det såg ut som om hon hade skrivit "Anal".
Hon är så jävla bra.

CHOLE!








Kommentarer
Postat av: johanna

ja, eller kommentaren "ska du sova här?" vafan, bli utslängd från sitt eget sovrum...nej, mn serri, det var kul! askalas får alla bli ibland. för en gångskull var det inte jag :)

2008-10-13 @ 20:54:28
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0