warm me up!

Brrrr, sitter i soffan och skakar. Det är så grymt kallt. Vintern är kommen, VERKLIGEN!
Sov typ 5 timmar inatt, blir fruktansvärt deprimerad när jag ligger vaken.

På bussen in imorse fick jag sällskap av I och som vanligt slapp man prata.
När H hade somnat satte L och jag igång sims på wii. Där blev vi rätt fast. Svor gjorde vi många gånger, vi spelade i säkert fyra- fem timmar men var ändå inte klara med huset när jag skulle åka hem.
Vi fick inhandlat lite till vårat halloween mys som vi ska ha på lördag. Inget party för mig i helgen. Rätt skönt faktiskt.

Gud vad jag är trött, men har idag sluppit tänka på allt det som jag inte vill tänka på.
En del av det blev uträtt häromdan. Skönt.
Nu väntar den varma duschen på mig!

Tada!

Kommentarer
Postat av: johanna

gullungen, jag saknar henne. så nästa gång (inte den här helgen) som du jobbar och har med henne får jag ta mitt ass till vbg. så får vi steka bacon. och självklart får jag träffa dig igen. på eller?

2008-10-30 @ 19:54:21
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0