watcha gonna do about it?

Hej, oj trodde inte att jag skulle skaffa blogg.
Som en viss artist sjunger "Det är många som känner sig manade att visa upp sina hjärtan på allmän plats".
Det är väl så det är, för hur många i världen har inte blogg? Det klart, man behöver ju inte skriva från sitt hjärta heller utan man kan ju bara skriva vad man hittar på. Själv har jag inte riktigt kommit underfund om hur jag ska göra.
Jag har bara en jävla massa tankar och funderingar jag vill få ut och jag är för lat att skriva riktig dagbok.

Idag är det lördag, och jag har precis varit ute och sprungit.
Trodde heller inte att jag skulle bli sån som säger "äh jag drar ut och löper en runda!" och sen faktiskt gör det.
Tror att när min flickvän gjorde slut med mig för ungefär 4 månader sedan så fick jag ett snäpp i huvudet.
För jag trodde att det skulle vara hon och jag livet ut. Sen när det inte blir så fuckar hela huvudet.
Det är inte så att jag medvetet känner att jag måste förändra mig, utan kroppen gör det själv.
Undermedvetet. Därav rubriken "Watcha gonna do about it?" (som  förövrigt är en small face låt!) .

Just nu jobbar jag på Sveriges största skolager. Har världens bästa jobbarkompisar, men ibland räcker inte det.
Så nästa fredag jobbar jag min sista dag där.
Är sedan ledig en vecka innan jag börjar som barnflicka åt min systers två barn, min syster är c- kändis.
Anledningen till att jag berättar det är för att det börjar hända en del grejer nu så som nytt skivkontrakt, jag kommer att få åka med på olika grejer som jag sedan kommer att berätta om här.
Det kanske är en av de största anledningarna till att jag skaffar en blogg, för att komma ihåg allt galet man är med om. Både bra och dåliga saker.

Ha det fint TADA!

Kommentarer
Postat av: lola

det låter fint, lovisa! jag kommer följa ditt liv från datorn, där jag hör hemma.

2008-10-04 @ 18:12:02
Postat av: johanna

jag kommer troget att läsa din blogg!

jag tror att den kommer att bli väldigt intressant

2008-10-04 @ 19:02:28
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, kul att du skaffat blogg du ;) Välkommen till bloggvärlden!! :D Ha de gött!

2008-10-04 @ 23:29:54
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men vadå hur tror du att jag och Jessica ska överleva efter fredag då? Och sen slutar hon några veckor efter de.. nä jag kommer att dööö!

2008-10-05 @ 11:29:41
URL: http://jenaski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0