what have i done

Ojojoj! Hela fem timmar fick jag sova inatt, eller ja hela var dem inte. Var tjugonde minut ungefär skrek H för att nappen ramlade ut. Jag tror att han följer Gilmore girls som går klockan fem på morgonen på 5:an, för där satt vi, han och jag och stirrade på rory och de andra i programmet.
Imorse var jag som en zombie. Men efter några koppar kaffe var jag på topp.

Idag har vi hittat på allt möjligt.
Imorgon eftermiddag kommer A och hämtar oss.

Igår började J och jag spinna på en, ja vad kan man kalla det?! En dokumentär, nä haha, jag vet inte.
Men nu behöver vi en uppstoppad räv, ingen som har och vill sälja?

OOOH! Om två veckor får världen en ny president. Ja jag tycker faktiskt att den som är U.S.As president regerar väldigt mycket över resten av världen också. HOPPAS PÅ OBAMA! HOPPAS PÅ OBAMA! HOPPAS PÅ OBAMA!

På tal om spännande saker! (efter att jag skrev den meningen var jag tvungen att springa iväg och natta H igen, nu har jag noll aning om vad det var som var så spännande. ÅH! Nu är jag ju skit nyfiken!)

Jaja, kommer väl aldrig få veta det.

Tada!
Under dessa flög jag drake när jag var liten, inget var farligt på den tiden.

Kommentarer
Postat av: johanna

alltså rävgrejen tillsammans med bebisgtejen skulle vara så sjukt jävla roligt! så nu skaffar vi oss en uppstoppad räv, en tygdocka och sen kanske vi kan låna H's barnvagn :) haha

2008-10-20 @ 22:27:47
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0