when we are drunk, love love love!

Varför är det så grymt jobbigt att jobba på måndagar? Fast jag har alltid roligt på mitt jobb.
Vi pratar oftast snusk och retas. rukar bli jag som tar skiten i slutändan, målar in mig i ett hörn.
Men det är roligt.Tio i fyra idag såg jag dubbelt och undrade varför handdatorn inte pep till när jag satte den i laddaren.
Innan jag kom på att den har aldrig pipit innan, utan jag förväxlade den med den bärbara telefonen hemma.
Då är det dags att lägga ner.

Det är sjukt dyrt att ha akne! Köpte på mig lite medel innan, tycker att man borde få bidrag.
Först ska man stå ut med att vara svullen och ful i ansiktet, SEN ska man betala en massa pengar i ett försök att bli av med det. Lite samma med tamponger och bindor.
Vi tjejer ska inte bara ha grymt ont och blöda en vecka i månaden, utan vi ska också behöva
betala för det med riktiga pengar.
Har läst om en sugkopp som man sätter in och tömmer den några gånger per dag.
Man sköljer bara av den så är den som ny, grymt miljövänligt och billigt.
Den håller i nåt år. Funderar på att uppgradera mig till en sån.

Hälsade på min syster en snabbis efter jobbet, hon var väldigt nostalgisk och grät när hon kollade på gamla klipp på sig själv via youtube. Naaw. Lille H ryckte av nästan allt mitt hår och sen skrattade han elakt.

På fredag blir det troligen att klubbhora lite med arbetarna på NG. Så att man får sig ett riktigt farväl.
Jag har hört rykten om att dem ska supa mig under bordet, LYCKA TILL säger jag bara.
Tequila slår två timmar efter jag intagit det. Kul jul.
Sen på lördagen drar jag nog till gbg och shoppar och festar.

Dagens rubrik är för att jag har en crush på en som jag har träffat EN gång.
Men vad jag har snokat fram så verkar du väldigt rolig och störd. Både du och jag gillar Harry Potter. HALLÅ!
Vadå bra signaler?!

Bip


Kommentarer
Postat av: Emmut

HAHA OFTA DU HAR BLOGG O_O :D



svauur: ne gör jag ju inte :( bää. alltså haha det är inte ens säkert att jag ska de det är bara katie som typ säger det till alla utan att hon ens vet det själv :P men isf blir det mars-april ^^

2008-10-06 @ 21:47:46
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: johanna

jag visste att du hade en crush på henne! varför har jag alltid rätt?

2008-10-07 @ 19:35:35
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0