you´re not my actionman

Fy fan denna dagen ska raderas ut ur min agenda för alltid.
Simon och jag hatar alla tisdagar men idag slog det till extra för mig.
Grät på jobbet. Var inte hungrig (konstigt för att vara mig) somnade på bordet i matsalen.

När jag kom hem tog jag på mig löpkläderna och kutade ut genom dörren.
Sprang av mig ilskan, bara sprang sprang sprang tills jag ramlade.
Men då reste jag mig bara upp och fortsatte. Sprang som om jag var jagad.
Sprang inte för mitt liv, utan jag sprang i ett försök att komma ifrån mitt liv.
Lyckades väl inte så bra.

En bra grej jag nu lever lite på är att varje gång jag jobbar i sthlm bor jag gratis på skandia hotell på söder, WOHO!
Kolla på tv3 den 13 november vid åtta.

OH! På fredag ska jag ha med mig hej-då fika till jobbet. Det blir pepparkakor, apelsiner och glögg + julmusik.
JAG ÄR BÄST!

W.W.C.D?

                                                                                        min nya kärlek och jag

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska kolla efter din din korvätande dubbelhaka den 13 november.

kom igen då, klä ut oss till ryska horor på fredag. det ska iaf jag göra. klubbhora och ryskhora på samma kväll, kan det bli bättre?

2008-10-07 @ 20:55:53
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: fanny

MEN VA?! det är den BÄSTA rävbilden som finns!



HEJ LOVISA! förresten!

2008-10-25 @ 18:54:17
URL: http://fannysecher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0