benen på ryggen

Jag måste andas ut. Har sprungit landet runt, andfådd på dansgolv men jag lovar jag hade kul. Det kommer mera för att vi lever fredag hela månan, hela månan. Jag menar att det du får med den är det du såg. Se det stora i det lilla, lite som en kemisk drog. Full på öl, full på vin, full på sprit, full i fan. Beter mig som en pacifistisk hulligan. Har man kul gör man ofta sig skyldig till nåt. Tagen på bar gärning du står och famlar med ditt legg. Och du har fyra val stanna stanna eller lägg lägg benen på ryggen. Lite som ett stretchingpass. Jag lägger benen på ryggen men du ser bara ryggen
för mina ben slår som trumpinnar mot gatstenen i flykten flyger mot planeten i rymden.

Vitt månad t.om 12 maj. kom igen, heja på mig!

Kommentarer
Postat av: Mossan

Heja, heja!

2009-04-16 @ 06:58:29
Postat av: johanna

heja heja

2009-04-17 @ 16:09:29
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0