here we go again


Köttet och Hannah


Peter och jag


En heldag vid fästningen! Tre tummar upp säger jag, även om mitt ansikte på bilden inte gör det.
Hannah ser också måttligt road ut, det kan ha varit här som vi diskuterade hur jobbigt det är för tjejer att kissa ute.
Vi kan också ha pratat om nåt helt annat, men jag lovar att det var en skön dag.
Lite rund under fötterna köpte jag mig en kebabrulle, hannah och jag mötte upp simon som bjöd på te och sen vart denna dagen slut. Nu ska jag packa inför helgen!



Kommentarer
Postat av: Bill

Fan vilka snygga porträttbilder. Men heter mänschan verkligen Köttet?

Kanske bättre än om han skulle heta Oköttet, och dessutom gillar ju inte du okött så då hade han nog inte fått vara med på din blogg.

2009-04-24 @ 00:43:17
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: Mossan

Tänk att dina rutiga sockar fortfarande hänger med, lr är det ett nytt par. Jim är fortfarande gullig fast i en lite manligare version ;)

2009-04-24 @ 05:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0