I gun for you part two

Det är svårt att lita på folk. Jag har alltid varit en människa som är lagom öppen med alla och litar hej vilt på nya människor som dyker upp. Men efter att en väldigt nära person, svek och ljög mig upp i ansiktet och tackade nej till min kärlek, har jag märkt av en stor skillnad. Hur vet jag säkert att den här personen är det den utger sig för att vara? Man kan aldrig vara säker med någon, men det är först nu efter sveket, som jag förstår det. 
Den här personen som svek mig någon så oerhört, klandrar jag  för mina tillbakadraganden. Men det är upp till mig att förändra det.
Hur kan du veta säkert? Hur kan du veta klart? Innan du ens testat...


Kommentarer
Postat av: Mossan

Det är det här svåra som kallas livet. Man kan aldrig veta om man kan lita på någon, tyvärr. Man blir ofta "bränd" och ju längre man lever ju mer "bränd" blir man men man blir också säkrare på att känna av människor, vilka som man verkligen kan lita på eller inte. Det blir bättre/lättare med tiden. Jag lovar. PoK

2009-04-20 @ 07:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0