jag glömde bort att vara rebell






Markus fyllde år och det var fest på Snäs. Ja fest var det! Innehållande brännboll och brottning, tequila och kärlek, adel och träl. Jag blev matad med den godaste icke laktosfria tårtan. Band startades, drömmar föddes till liv, det är skönt att vara ung! I början på söndagen blev jag inputtad i en hylla, var säker på att jag hade fått en hjärnskakning, så innan jag skulle sova, skickade jag iväg hej då- sms till mina nära, där jag föklarade att jag kanske inte skulle vakna upp och isåfall vem som skulle få vad av mina kära ägodelar. Men se! Jag vaknade upp. Kejti blev nog lite besviken då hon skulle vara den nya ägaren till min longboard.

"Jag visste inte att du skejtade!
Nä alltså jag åker longboard.
Okej, men jag visste inte ens att du fanns i mitt liv innan ikväll"
hahahahahahahaahahahahahahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0