true colors


Linnéa och Linnéa



Kejti Fot och jag

När jag väntade på fru sen (Linnéa) inne på Netto, slog tanken mig. På netto finns verkligen ALLT! Egentligen världens bästa affär. Sen när Linnéa var ännu senare så hittade jag carina och my, så jag följde efter dem lite. Eller ja, egentligen var det väl carina som följde efter mig. Hon är sån, kort är hon också så hon är svår att se. En kort följaeftare. Rätt studdig eftersom hon hade fått lön. AMEN HÄRREGUVVD! Väx upp liksom.

Vi köpte lite krimskrams, sen gick vi ner till fästningen och åt kakor med Kejti. Kejti hade dagen till ära satt en fot i ansiktet, lite flashigt om ni frågar mig men aja.
Sov väldigt dåligt inatt så det bli hemmakväll med kladdkaka. Inte mig emot. Imorgon blir det TEQUILA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0