ba ba baba ba ba well anyway

Har helt glömt av bloggen. Jag har haft fullt upp i två dar nu, och det verkar inte stanna av. Jag gillart, när och om jag kommer hem om kvällarna sluter jag ögonen i soffan.

Igår, tisdag, for jag in till syster där det vankades mat och en rätt snygg golvläggare;) Sara passade på att klippa mig, förlåt om jag var jobbig sis! Efter det gick jag hem till simon och med markus begav vi oss till replokalen för att spela oss lite svettiga. Åh vad kul det var. Ett jävla tag sedan man spelade. Den här känslan kan jag leva på länge. Tack killar!
Sen var det fik på stan. Somnade sen hemma i soffan.

Idag, onsdag åkte jag in och träffade hannah och nena. ca 25 grader i skuggan och vi kämpade oss igenom stan.


Vi köpte jordgubbar, pannkakor, vindruvor, saft, laxsallad mm, och satte oss nere vid fästningen. Peter joinade och hela livet kändes plötsligt så jävla komplett! Jag älskar mina vänner, måste säga det till dem lite oftare.
Har fått med mig nena på tequilarace imorgon. WOHO!

Kommentarer
Postat av: Harakiri

Söta syster. Vad gör du imorrn? Fest? Jaatack!

2009-04-30 @ 21:38:17
URL: http://saralofgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0