kullen die 09

Vi spelade alltså på Kullen die -09. Fick höra att vi spelade psykadelisk punk. Tummen upp!
Bilderna är Staffans och Claudias. Njut!


Jag och Stina


Simon var en av de musikaliska stunder vi fick njuta av under denna endags festival


Vi körde vogue-posen


Det blev en del skejt. Stina och Seger


Otto gör det hela till en show man inte vill missa!


The pentagons


Trots att vi inte hade någon medhörning hade vi jävligt kul,
"ni hade någon jävla energi som fick mig att vilja sjunga med även om jag inte kunde texten!"
Det mina vänner, kallar jag lyckat!

Kommentarer
Postat av: Bill

Wille och jag har börjat köra med minen du har på vogue-posen, men vi kommer ju aldrig att bli lika bra som ditt original. Hur som helst är det en väldigt bra min att ta till i de mest oväntade situationer. Tack för inspiration.

2009-08-27 @ 19:38:46
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: Bodil Nilsson

Du är en kameleont! Gött att se!

Välkommen i klubben!



sekr. Gun Gecko

2009-08-29 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0