papperstrumpeten

                        

Varje gång jag ska förhandsgranska mitt senaste blogginlägg, ser jag inlägg från hösten förra året. På ett sätt blir jag nyfiken och vill se vad jag gjorde och vad jag skrev då. Sen kommer skräcken över mig. Mådde rätt dåligt den tiden, tänk om jag kommer tillbaks i samma tankesätt igen. Nu, denna veckan har en enda tanke snurrat runt i mitt huvud;  "framtiden?". Den tanken får mig att må väldigt dåligt, så då skjuter jag på det lite mer.
Imorgon har jag en framtids- lista att gå igenom. Plugga, pengar, boende och jobb. Får jag kollat upp det imorgon kommer jag fullkomligt stråla på Ingrid/alex/anders fest på fredag. Håll i hatten!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna! =)

2009-08-07 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0