Rasslebygd 09

Nu har jag börjat återhämta mig efter en vecka utan dusch, riktig toalett och smålandsrullar. Sen i torsdags har jag låtit som en ledsen 5- årig tjej, nu låter jag mer som en 50- årig haschhora. Kameran somnade in efter en dag, nu väntar jag febrilt på att alla vänner ska skicka some pics. Detta är vad jag har att erbjuda:

I bilen påväg till de småländska skogarna.


Camp Tv4 (vi lurade i varenda jävel att vi var praktikanter som hade direktsänd morgongympa varenda dag) Tv4 fick nys om det här och intervjuade mig, när jag var full och smutsig, känns bra.


Lillebror och Timmeeee


Mitt i fyllan och villan satte kajsa mig i det största varbergscampet, för att lugna ner mig med ett parti schack.


Behöver jag säga att jag saknar det?

Kommentarer
Postat av: Biru

Lillebror och Timmmeeee som mexikanska mariachis - så jävla på :-)

2009-08-07 @ 11:41:15
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0