Jag förstår ...

Jag förstår dem som talar i tungor nu. Jag förstår dem som ber till kors i dårhus. Jag förstår dem som förstör sig vid stereon. För jag är hellre blind, jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.


Jag förstår dem som faller på knä för minareterna i betong. Och blint lyder Sharia ändå fast dom slavar på botten. Jag förstår dem som gör sig själv till en bomb. Jag vet hur det kan träffa som skott i hjärtat ifrån en M16. Jag förstår dem som blir sjuka i huvet av alltihop.
För jag är hellre blind. Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är väl från nån låt som jag inte har hört???? Eller?????

2009-08-20 @ 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0