99 luftballons

Igår satt jag här och skrev det roligaste inlägg någonsin (ja, jag är en sån som skrattar åt mina egna skämt, skäms gör jag ej!). Sen fuckade internet och det kom upp en enbart vit sida, som hångarvade åt mig. MIN ROLIGA TEXT VAR BORTA! Om jag inte hade varit mitt nya glada jag hade jag börjar lipa. Men vafan, en jävla blogg, skitsamma.

Jag har två grymt braiga foto- idéer, ska göra slag i saken nästa vecka hoppas jag på. Vet ju inte när jag jobbar, syster vet du det? Nä precis, jag har faktiskt vant mig vid att inte veta. Känns lite sommar- 04. Man drev omkring på en cykel. Man var barn (är väl till större delen fortfarande barn) man hängde med sin bästis, käkade glass.

Idag är jag lite stressad, eller ja, kommer bli det när jag väl kommer in till stan. Ballong- shopping, present- shopping. Luncha med amanda. Handla mat. KALASA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0