fleet foxes?

Vaknade tjugo över nio idag, då hade hiro också precis vaknat. Likamed att han måste ha varit vaken halva natten! Då är det ju inte jag som har hand om honom, utan hans far, andy. Nu kom precis hiro in med en flaska munskölj, ska man ta det som en diss?
Igår gick vi ut i vårsolen, hiro och jag. Tanken var att han skulle somna direkt, jag skulle sitta i solen och njuta med mitt varma kaffe och försöka förstå hypen med Fleet Foxes. När hiro väl hade somnat var kaffet kallt, jag frös och Fleet Foxes var inte alls bra. Men där satt jag, på kyrkogården och "njöt" i "vårsolen".

Fredag den 13:de idag alltså. Har man otur eller vad gäller? För mig kan det bli så att magda och jag inte hinner träffas, vilket vore rätt jävla surt, då hon åker på söndag för att volontära i sydafrika. Hon är borta i 4 månader!
Är bjuden hem till elina på kalas, men i ärlighetensnamn vill jag hem! Får se hur jag gör. Dagens i- landsproblem.
Irland- Sydafrika. Irland- Sydafrika. VILL TILL BÅDA! Måste göra sydafrika först, så att min själsfrände och jag kan flytta till irland och jobba på bar och skaffa en massa katter. Så gör vi.

Idag: sol, fint!

Kommentarer
Postat av: Bill

Ähum, Louie, om en ettåring kommer och försöker få en att förstå att man borde skölja munnen, då är det nog ganska graverande enligt min mening. Det kan ju naturligtvis ha varit så att han, som inte kan läsa, trodde att det var nåt annat, till exempel tvättmedel och bara menade att du skulle tvätta dina kläder, eller trodde han att det var såpa och menade att du skulle städa - såna frågor får vi inte svar på. Hur som helst, att sitta på en bänk på kyrkogården och ta kaffepaus i "vårsolen" låter urmysigt. Hoppas det inte var en engångsföreteelse.



Och som sagt, se till att kom iväg till Sydafrika, du kommer inte att ångra dig.



Hepp



Bibbi

2009-02-13 @ 12:50:05
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0