Gloria

Ligger och försöker sova, eller ja just nu skriver jag. Imorgon ska jag jobba. Båda barnen, det är lov på Leias skola. Var inne på blocket precis, via mobilen. Letar efter katt. Helt dumt egentligen då jag inte kan skaffa mig det innan jag har flyttat hemifrån. Katt är det bästa djuret, ingen tvekan. VILL HA VARENDA EN! På torsdag blir det longboardåkning om jag får bestämma. De gnäller fortfarande om kyla. Enligt mig finns det inget dåligt väder, bara dåligt humör! Sluta klaga, börja jaga...

Kommentarer
Postat av: Bill

"Det finns inget dåligt väder - bara dåligt humör"



Så jävla bra! Det ska bli mitt nya valspråk. Tack!



/Bibbi

2009-02-18 @ 08:59:03
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0