making up for lost time

Idag är det sol och jag blir alltid lite speedad av fint väder! Kommer springa runt i 120 i south africa!
Kommer få gjort mycket idag känns det som. Leia har sovit här, inte ofta hon är här utan sin lillebror. Känns som om vi har kommit varandra lite närmre. Jag har lovat henne HUNDRA gånger att vi ska spela trummor. Idag var det då dagen D och gissa vad? Hon kan nu spela två takt! Jag blir så nedrans stolt över henne. Allt är svårt i början, vet ju själv när man satt i timmar och slet sitt hår över en enkel trumgrej.

Ska fixa så att jag kan skicka bilder till bloggen via mobilen, det är mycket finare med lite liv i bloggen.

Nä nu skriker Leia på mig, vi spelar luftgitarr till AC/DC och Hellacopters.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror att leia har mer tålamod än vad jag har. blir lite avis faktiskt.

2009-02-01 @ 20:02:04
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: Bill

Och hur går det med Sydafrikaplanerna? Du glömmer väl inte bort dem nu?



/Bibbi

2009-02-02 @ 14:55:47
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0