my timekeeping heart

Sicken lördag! Först rockband, lite överskattat måste jag säga. Heidis kusin var hos claudia, först efter halva kvällen fattade jag att hon inte förstod svenska...eh... Kvällens planer byggdes upp, INVITO KVART I TVÅ! Magda och jag var de enda som blev karaté fulla. Vi var på invito kvart i två, magda gick fram till en kille och bad honom hålla hennes jacka och väska medans vi dansade. HAN GJORDE DET! Haha, ägd killen.
Sen blev det tequila och kebab för hela slanten. Somnade vid fem.
När en flört blir ihop med en ny vän blir jag glad. Som att jag skyfflade över honom på henne. Det jag egentligen inte ville ha, passade någon annan mycket bättre likamed INGEN BLEV LEDSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0