private affair

Igår kväll när jag hade kommit hem, tryckte jag i mig en halv burk med surgurkor. Därefter kom det jag hade väntat på hela veckan, värken i benen, värken i ryggen och det obligatoriska ont-i-magen ontet. JES! Mensen var kommen. Ska lätt skaffa p- piller till afrika resan. Kan inte vara så himla fräscht att ha mens där. Kan man komma i klimakteriet medans man har mens och är runt tjugo?

På fredag blir det tidig fika med amanda, stackarn ska åka till indien i två veckor. Sen ska jag inhandla present, är bjuden på partej.

Du gör mig galen! Jag ser dig överallt, fantiserar om barn.

Kommentarer
Postat av: Bill

Euuhhh, nej, jag tror personligen inte att man kan komma i klimakteriet i tjugoårsåldern, men säker kan man inte vara. Det låter bara otroligt osannolikt.



Mens i Afrika? Varför inte? Skulle tro att alla afrikanska kvinnor har mens lite då och då. Det är klart att det kanske inte finns mensskydd att köpa ute i bushen, men i städerna finns det ju det. Fast vem är jag att uttala mig. Jag har aldrig mens och vet egentligen alls vad jag talar om. Ursäkta mig. Glöm vad jag sa.



Tycker bara det är jättekul att du ska åka till Sydafrika. :o)



/Bibbi Fransson

2009-02-04 @ 11:52:58
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: Mossan

Man KAN komma i klimakteriet i 20 års åldern, men endast om man opererar bort livmodern. Det har du väl ändå inte tänkt göra???? Lr?

2009-02-06 @ 05:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0