run it!

Idag har jag:
ätit tårta, byggt en TIE CRAWLER (star wars legopryl), varit lycklig över solen som tydligen vill stanna hos mig (WELL, YOU´RE WELCOME!)

Efter solsken kommer regn. Är så jävla glad just nu, men å andra sidan åker min soulmate imorgon. Lite dubbla känslor. Vill gå i ide i fyra månader, inte festa på 4 månader, inte göra nåt i 4 månader. Men vi vet alla att om man har kul går tiden fortare! Försöker se det positivt. "Bara 4 månader?! *prft* går som väntetiden på en pizza, 15 min en kvart!".


Snart en ny vecka, om jag får önska ska den innehålla följande:
Godis, longboard åkning, öla med peter, öla och longboard åkning (DANGER!), julia och hennes halmstad, att hiro förstår ordet sova och nej

Perfekt, spelar ingen roll om inget blir av. Inget kan rubba min glädjerytm!


Kommentarer
Postat av: Bill

'Byggt en Tie Crawler' - Du har byggt en vaddå? En 'slipskrypare'?



Vad härligt att du har en så positiv syn att det bästa man kan göra är att ha roligt, även om någon man gillar inte finns i närheten. Jag försöker resonera så också i väntan på att Wiwi kommer hit.



Nu var det länge sedan jag beställde en pizza, men jag har för mig att det alltid tar 'tio minotta' - dvs ännu lite snabbare än känslan av fyra månader.



Har aldrig provat X-Box och är lite rädd för att försöka eftersom jag tror att man måste vara jätteduktig från början. Egenligen vill jag gärna testa.



/Bibbi

2009-02-15 @ 13:39:23
URL: http://bunionbill.blogspot.com
Postat av: julia

tummen upp för veckans planering. jag vill också öla och dricka longboard (klura på den du).

2009-02-16 @ 18:41:31
URL: http://hartikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0