VÅREN ÄR HÄR, Å SPRIDER FRID PÅ JORDEN

Tv- spel är beroendeframkallande. Men man blir också en uns utmattad, vilket behövs så jag kanske kan få mig lite sömn. Det har varit fullmåne i några nätter, men jag menar, det har aldrig stoppat mig från att sova tidigare. Om inte tv-spels grejen funkar, går jag till systemet imorgon, köper mig en flaska vodka och testar om det kan få min sprittiga kropp att komma till ro. Måste dricka den då såklart, räcker ju inte bara med att köpa den. Imorgon skulle vi åkt longboard (nu när jag har börjat inbilla mig att det är vår, trots att det snöade lite imorse) men de andra fegade ur. De snackade om nån kyla eller nåt. KLÄDER FRÅGETECKEN
Pussy...

Satt nere vid fästningen idag, HELT VINDSTILLA!
Nä nu jävlar, sömn KOM OCH TA MIG!

Kommentarer
Postat av: Mossan

Lilla raringen, har du provat djupandning. Det funkar ibland. Räkna dem, 100 i taget. När du kommit till 100 fem gånger vet du att det inte funkade denna gången. Då är det lika bra att gå upp och dricka ett glas mjölk, laktosfritt förståss. PoK

2009-02-12 @ 06:25:44
Postat av: Bill

Vodka är bra - till en början, sen när fyllan börjar gå över får man istället svårare att sova än vad man hade från början. Helkrejsy, men så tycker jag det funkar.



Vad spelar du för tevespel? Jag har Wii i Stockholm och tycker det är buskul med Mariokart och Bowling.



/Bibbi

2009-02-12 @ 14:56:30
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0