ward 7 nompondo area

Kollade lite på dokumentären om pete doherty, han knarkaren från bandet Babyshambles. Jag har aldrig kännt mig så fräsch och smart som när jag kollade på pete. Han var helt borta och visade sitt hem som var fullt med katter, uppstoppade fåglar och trasiga saker. Han hade hittat en död hjort i ett av rummen en gång, den var halshuggen. Man bara "oyeah, den killen är ju fräsch! come and get me!". Däremot blev jag sugen på England. Efter irland resan då.

Fick sms av magda som är påväg till sydafrika.
"Jag är i johannesburg nu, min ena väska är försvunnen. Han som skulle hjälpa mig hitta den, var mer intresserad av att få veta om jag var oskuld än att hjälpa mig..."
OYEAH igen. Shit vilken jävla mardröm. Fick en uppdatering sen att hon hade använt sina dramatalanger och ställt till med värsta scenen. Den tjejen alltså, själv hade jag bara börjat lipa och velat åka hem. Skönt att hon är så rättfram,  eftersom jag ska resa med henne i jul. Hon kan ta tag i mig och ruska liv.

Drömde att jag var med i "bonde söker fru". Vi var i indien och köpte hasch i en godisaffär.
Idag är det lite mulet och nu ska jag packa inför jobbveckan.
FRUKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0