bucky done gun

Det känns som om jag städar mest hela tiden. Jag måste vara sjukt ineffektiv! Idag ska jag packa inför THE WEEK!
Nästa vecka är jag två barns morsa, jes upp i tid mata lämna hämta sova. På torsdag sätter jag mig på tåget till sthlm då Sara och jag ska på Rockbjörnen. Ska bli sjukt kul, massa bra artister som ska uppträda. Vissa som man inte har sett som ska få visa vad de går för.
Igår var Sara och jag på stan, sen hämtade jag Leia i skolan. På kvällen blev det kinamat, tänkte på min morbror Bill som är i Tokyo just nu och jobbar. Tokyo ligger iochför sig i Japan, men ändå.

Jag blir hela tiden peppad till vissa saker, saker som jag ska tänka positivt om. Kan i ärlighetens namn säga att jag är grymt peppad på detta året. Det känns bra, tack till mina närmaste vänner! Det kommer bli ett händelserikt år. Även om alla åker ifrån mig nu i början av året och har kul i andra städer och länder, medans jag är "fast" här, har jag tankar om vad jag kan göra med tiden då jag inte jobbar. Kanske ta körkort, bli sjukt grym på symaskin, ta en språkkurs. Ja det är inte för inget som Sverige kallas för möjligheternas land.

Hajp, nu måste jag fortsätta den ineffektiva städningen/packningen.

Kommentarer
Postat av: johanna

ja, fan va du städar då!

själv har man också varit tvåbarnsmamma idag, men det var lungan.

du kommer ha det skitbra här hemma, och jag lovar att skicka ett vykort!

2009-01-17 @ 23:49:44
URL: http://infatue.blogg.se/
Postat av: Bill

Att vara tvåbarnsmorsa tycker jag låter som mer än heltid. Jag kan ju knappt hålla reda på mig själv. Tycker det är beundransvärt med människor som klarar av att ha eller passa barn.



Jag tycker du verkar multikompetent. Go for it Louie!



/BB

2009-01-18 @ 07:51:58
URL: http://bunionbill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0